Kwantitatieve monitor

Kwantitatieve monitor nieuwe stijl van start!

In juli 2019 ging de kwantitatieve monitor nieuwe stijl van start! In deze nieuwe vorm staat het van elkaar leren centraal en ligt de nadruk op het delen en uitwisselen van nieuwe, lopende en afgeronde onderzoeken bij de deelnemende instellingen. We bereiken dit gezamenlijk door middel van de onderstaande 4 onderdelen.

Onderzoeksoverzicht

Uitwisselings-bijeenkomsten

 

Een overzicht van alle startende, lopende en afgeronde onderzoeksprojecten bij de deelnemende instellingen.
Lees meer >

Uitwisselingsbijeenkomsten van onderzoeksmethoden en resultaten op themaniveau.
Lees meer >

 

Thema-uitwisseling

Gezamenlijke monitoring

 

Thema-uitwisselingen onderzoek met de praktijk.
Lees meer >

Gezamenlijke monitoring op themaniveau. 
Lees meer >

 

Een gedetailleerde uitwerking van de kwantitatieve monitor nieuwe stijl is terug te vinden in onderstaand werkplan. Voor meer informatie kan u terecht bij Lars de Winter en Maaike van Vugt

 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookiestatement. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.